Uniwersytet Warszawski

Temat: Współczesny marketing - social media

Data: 11.03.2015

Miejsce warsztatu:Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych, Aula C

Godzina: 10.00 – 12.00

Oglądacie reklamy telewizyjne? Słuchacie radia, czytacie prasę? A może jadąc przez miasto oglądacie z zapałem bilboardy i wczytujecie się w plakaty na przystankach? Ile czasu w tygodniu spędzacie przed telewizorem, a ile w sieci? Jaki komunikat marketingowy pamiętacie najlepiej – i gdzie się z nim zetknęliście?

Komunikacja marketingowa to przestrzeń, która zmienia się nieustannie – tak szybko, jak szybko zmieniają się przyzwyczajenia i preferencje klientów.

Podczas warsztatu zobaczycie, jak największe marki radzą sobie z komunikacją w nowych mediach – co to oznacza w praktyce, jakie rodzi trudności i jakie daje szanse.
Zapisz się

Prowadzący:

Tomasz Sulewski - Head of Social Media Strategy & Coordination w Orange Polska. Do jego zadań należy m.in. inspirowanie i koordynacja działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych, bieżące śledzenie i prognozowanie trendów oraz ich transformowanie na strategiczne i taktyczne działania departamentów firmy. Z komunikacją i PRem związany zawodowo i społecznie od kilkunastu lat. Prywatnie jest trenerem i wykładowcą akademickim w zakresie wykorzystania nowych technologii w komunikacji, zarządzania, fundraisingu i budowania wizerunku organizacji. Harcmistrz ZHR, w latach 2006–2008 odpowiadał za politykę komunikacyjną i był rzecznikiem prasowym organizacji. Członek SocialMedia.org, elitarnej organizacji gromadzącej liderów social media z największych światowych marek.