Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Temat: Rola konwergencji usług w strategiach sprzedażowych na przykładzie firmy Orange.

Data: WARSZTAT ODWOŁANY

Miejsce warsztatu: Uniwersytet Ekonomiczny, Budynek E, sala 501

Podczas warsztatu dowiesz się w jaki sposób zmieniały się i ewaluowały usługi dla przedsiębiorców na przestrzeni lat, czyli „ Od patentu Bella do dzisiejszych smartfonów". Poznasz na czym polega konwergencja usług u Klientów Korporacyjnych, a także wypracujesz własną wizję strategii sprzedażowej usług konwergentnych – m.in. w odniesieniu do twojego wyboru operatora telekomunikacyjnego.
Zapisz się

Prowadzący:

Robert Obaz - Opiekun Kluczowego Klienta w Orange Polska. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie i praktykę w sprzedaży usług do Klientów Indywidualnych, SOHO i Korporacyjnych. Specjalizuje się w budowaniu relacji z Klientami, każdego dnia dba o pozytywny wizerunek Orange Polska wśród Kluczowych Klientów swojej firmy. Bierze czynny udział w projektach sprzedażowych do swoich Klientów, uczestniczy w negocjacjach i procesie dostarczania usług. Angażuje się w warsztaty, zarówno jako słuchacz jak i prelegent.

Poza pracą w Orange Polska jest zaangażowany społecznie, największy nacisk kładzie na relacje międzyludzkie. Jest pomysłodawcą wielu eventów na terenie miasta Jelenie Góra, które wpisały się na stałe w życie mieszkańców. Stara się szukać usprawnień i rozwiązań, które zmieniają otoczenie, nie tylko w swojej firmie, ale również w społeczeństwie. Jest Prezesem Stowarzyszenia Goduszyn oraz radnym Rady Miejskiej Jeleniej Góry.